Второто издание на материјалот за комуникација во извидничката организација – Scout.Boom.Comm, е објавен и достапен за download. Новото издание содржи дополнети информации како и некои нови поглавја,а меѓу другото и стратегија комуникација предложена од страна на шестиот регионален форум за комуникација одржан во периодот помеѓу ноември 2006 и април 2008. Овој материјал содржи и детални информации за брендот на Светската скаутска организација. Scout.Boom.Comm е методолошка алатка чија што основна цел е да помогне во полесно разбирање на чекорите на имплементација на стратегијата за брендирање на извидничкото движење.
Тука се преставени концептите кои се неопходни за разбирање на идентитетот на извидништвото и сликата која ја испраќаме на јавноста. Материјалот тежи кон објаснување на спрегата помеѓу сликата, клучната порака и извидничката пракса, но и индивидуалното и колективното однесување низ деталното објаснување на активностите кои мораме да ги реализираме за да се подобри интерната и екстерната комуникација, да се зајакне соработката со јавноста и на тој начин да се зголемат интерните ресурси. Името на материјалот е ономатопеја која нас не потсетува на извидништвото (Scouts) потребната комуникација (Comm) за да би се постигнале резултати во своето растење и развој (Boom). Материјалот во електронска форма на англиски јазик можете да го снимите тука .